Dynamiczna gra ruchowa GRA W KLASY - piankowe puzzle
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
Gra ruchowa: “Klasy” - dla małych i dużych!
Opis gry:
"Klasy" to ponadczasowa gra podwórkowa, która dostarcza dzieciom mnóstwo radości i ruchu. Dzięki kolorowej planszy wykonanej z miękkiej pianki EVA, można w nią grać zarówno w domu, jak i na świeżym powietrzu. Gra uczy koordynacji ruchowej, równowagi i precyzji, a także sprzyja integracji grupowej i zdrowej rywalizacji.
Cel gry:
Dotrzeć do końca planszy, wykonując skoki zgodnie z określonymi zasadami.
Zasady gry:
Ustalenie kolejności:
Przed rozpoczęciem rozgrywki gracze ustalają kolejność swoich ruchów, na przykład za pomocą gry "kamień-papier-nożyce".
Rozpoczęcie gry:
Gracz ustawia się na początku planszy i rzuca dowolny niewielki przedmiot, taki jak kamyk lub woreczek (brak w zestawie), na pole oznaczone numerem 1. Następnie, skacząc na jednej nodze, wskakuje na pole z przedmiotem, a później kontynuuje skoki na kolejne pola.
Jeżeli pola są rozmieszczone pojedynczo, gracz przeskakuje je na jednej nodze. Jeśli pola są położone obok siebie (np. 2 i 3), można na nich stanąć obiema nogami jednocześnie.
Dodatkowo: każdy puzzel jest stworzony z miękkiej pianki, przyjemnej w dotyku o innym, pastelowym kolorze. Dla łatwiejszego ułożenia na każdym elemencie narysowano (oprócz wykonywanego elementu) cyferki, według których należy je odpowiednio ułożyć.
Przebieg gry:
Gracz przeskakuje kolejno przez wszystkie pola od 1 do 10, a następnie wraca tą samą drogą. Przy powrocie musi zatrzymać się przy swoim przedmiocie, podnieść go, zachowując równowagę, i wrócić na start. W następnej kolejce rzuca przedmiot na kolejne pole (np. 2, potem 3 itd.).
Rzuty muszą być precyzyjne – przedmiot nie może dotykać linii ani wypaść poza planszę.
Gracz, który ukończy wszystkie skoki i zaliczy wszystkie pola, zdobywa możliwość stworzenia "własnego domu". Aby to zrobić:
Budowanie domu:
- Staje tyłem do planszy i rzuca przedmiot.
- Pole, na które spadnie przedmiot, staje się jego domem. Gracz może oznaczyć je swoim imieniem.
- Od tego momentu pozostali uczestnicy muszą to pole omijać, przeskakując nad nim w trakcie rozgrywki.
Zestaw zawiera:
- 4 duże puzzle
- 6 mniejszych puzzli
Wymiary:
- mały puzzel: ok. 20 cm x 20 cm x 0,6 cm
- duży puzzel: ok. 30 cm x 20 cm x 0.6 cm
Korzyści z gry w Klasy:
- Rozwój równowagi i koordynacji ruchowej.
- Wzmacnianie koncentracji i precyzji ruchów.
- Zachęcanie do aktywności fizycznej.
- Kształtowanie ducha rywalizacji oraz współpracy.
- Świetna zabawa, która angażuje i integruje dzieci w różnym wieku.
-----------
certyfikat: CE
wiek: 3+
wymiary opakowania: 33 cm x 28 cm x 10 cm
