Gra logiczna OBROTOWA RULETKA

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 97,00 zł 97.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Joko
Kod produktu: gr-0511

Opis

Strategiczna gra towarzyska, w której ważne jest logiczne myślenie, spostrzegawczość i obserwacja otoczenia oraz umiejętność przewidywania kolejnych ruchów. 

Zawartość:
- 1 podstawa (ruletka),
- 28 kul w czterech kolorach (niebieski, zielony, czerwony, pomarańczowy),
- pojemnik na kule.

Liczba graczy: 2-4 
Sugerowany wiek: 3 lata +
Czas rozgrywki: ok. 20 minut. 

Zasady gry. 
1. Przygotowanie do gry. 
Wyrównaj kręgi według poziomej linii oznaczonej cyframi, tak by utworzyła jedną prostą. Następnie należy podzielić kulki między graczy (każdy gracz otrzymuje kulki w jednym kolorze). Każdy zawodnik ustawia 6 swoich kul na polach początkowych. Następnie pole końcowe (END) należy ustawić zgodnie z kolorystyką pól startowych (łatwiejsza opcja) lub pomieszać je, by podnieść trudność gry. 

2. Rozgrywka.
Należy ustalić kolejność gry zawodników. Zadaniem każdego uczestnika jest przesuwanie kręgów, tak by jego kula trafiła do otworu oznaczonego odpowiednim kolorem w polu końcowym. Gracz obraca kręgiem dopóki kula w jakimkolwiek kolorze opadnie w dół. Gdy kula znajdzie się w niższym okręgu, natychmiast należy zatrzymać okrąg. W trakcie ruchu nie można zmieniać kierunku przesuwania okręgu. W połowie podstawy znajduje się biały okrąg pułapka. Należy ostrożnie przeprowadzać swoje kule przez tą partię planszy. Jeśli zdarzy się, że ruch danego gracza spowoduje spadnięcie jego kuli w pułapkę, musi ją umieścić z powrotem na jednym z sześciu pól początkowych. W przypadku, gdy gracz umieści w pułapce kulę przeciwnika, przejmuje ją i umieszcza w swoim punktowym. Gracz przenosi swoje kule tylko w przypadku, gdy trafią do pola końcowego w odpowiednim kolorze. Jeśli przy okazji swojego ruchu zawodnik umieści kulę przeciwnika w otworze w tym samym kolorze co jego kule, punkty otrzymuje przeciwnik (przykład: Gracz 1 ma niebieskie kule, przy swoim ruchu umieścił zieloną kulę Gracza 2 w zielonym polu końcowym, punkty otrzymuje Gracz 2). Jeśli kula zawodnika trafi do otworu w nieprawidłowym kolorze, punkty otrzymuje gracz, do którego należy otwór w polu końcowym, a kulka musi znaleźć się w jego polu punktowym. Gra kończy się, gdy wszystkie kule trafią do pola końcowego. 

3. Punktacja i zakończenie gry.
Gdy wszystkie kule są już w polu końcowym należy policzyć punkty i wyłonić zwycięzcę. 
Punktacja:
- kula w kolorze gracza- 10 punktów
- złapana kulka przeciwnika- 20 punktów
- punkty za zajęte miejsce:
1 miejsce- 60 punktów
2 miejsce- 40 punktów
3 miejsce- 20 punktów. 

Wymiary podstawy:
- średnica ok. 37 cm
- wysokość ok. 6,5 cm 

-----------

certyfikat: CE
wiek: 3 +
wymiary opakowania: ok. 37,5 cm x 38 cm x 7,5 cm

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Nowości
Gra Kto to jest? Zgadnij zwierzątko
Gra Kto to jest? Zgadnij zwierzątko
14,00 zł
szt.
Gra zręcznościowa Mysia Jenga wieża
Gra zręcznościowa Mysia Jenga wieża
14,00 zł
szt.
Puzzle 3D 41-el. most Tower Bridge
Puzzle 3D 41-el. most Tower Bridge
19,00 zł
szt.
Szkatułka do ozdabiania naklejki DIY
Szkatułka do ozdabiania naklejki DIY
19,00 zł
szt.
Pistolet wyrzutnia BLASTER naboje 40 szt
Pistolet wyrzutnia BLASTER naboje 40 szt
141,00 zł
szt.
Puzzle 3D 30-elementów Londyn Big Ben
Puzzle 3D 30-elementów Londyn Big Ben
21,00 zł
szt.
Gra logiczna kwadrylion SMART TETRIS
Gra logiczna kwadrylion SMART TETRIS
62,00 zł
szt.
Mikroskop + akcesoria zestaw naukowca
Mikroskop + akcesoria zestaw naukowca
53,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl