Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Zbieraj punkty

program lojalnościowy

Blog

blog

Nowości
Pchaczyk stolik INTERAKTYWNY PCHACZ
Pchaczyk stolik INTERAKTYWNY PCHACZ
189,00 zł
szt.
Zestaw ogrodowy 3w1 Namiot domek tunel
Zestaw ogrodowy 3w1 Namiot domek tunel
99,00 zł
szt.
Gra elektroniczna Młody weterynarz
Gra elektroniczna Młody weterynarz
29,00 zł
szt.
Muzyczny dotykowy interaktywny TELEFON
Muzyczny dotykowy interaktywny TELEFON
15,00 zł
szt.
Program lojalnościowy

Zbieraj punkty i wymieniaj je na nagrody!

Za każdym razem kiedy robisz zakupy w naszej Bawialni  otrzymujesz premię w postaci punktów, które możesz wymienić na dowolne produkty dostępne w naszym sklepie. Program dostępny jedynie dla zarejestrowanych użytkowników.

Zasady naliczania punktów:

  • każde 5 zł wydane w naszym sklepie to zdobycie 1 punktu. 10 zdobytych punktów to 1 zł do realizacji w sklepie (punkty są naliczane od całkowitej wartości produktów w zamówieniu, bez kosztów wysyłki),
  • zapisanie się do newslettera 50 pkt. - 5 zł do wykorzystania na zakupy,
  • dodanie opinii o produkcie 20 pkt. - 2 zł do wykorzystania na zakupy. Użytkownik może otrzymać tylko punkty za produkt który wcześniej zakupił na stronie sklepu.

 

Weryfikacja punktów:

  • Punkty za zamówienie przyznawane są po zamknięciu zamówienia przez administratora systemu lub po zaakceptowaniu przez niego recenzji. Maksymalny czas oczekiwania na zaakceptowanie recenzji to 2 dni.
  • Punkty za zapisanie się do newslettera przyznawane są od razu po zapisaniu.

 

Punkty oczekujące zostają zaliczone, gdy:

  • wiadomo, że dana transakcja została sfinalizowana, czyli zamówienie zostało opłacone, a zamówiony towar został wysłany do Klienta,
  • transakcja została sfinalizowana (zamówienie opłacone i zamknięte w systemie) w ciągu 14 dni od chwili złożenia zamówienia.

 

Punkty oczekujące zostają anulowane, gdy:

  • nie doszło do transakcji (np. brak wpłaty),
  • kiedy administrator nie zaakceptował opinii o produkcie.

 

Uwagi dodatkowe:

  • dla jednego Klienta może być prowadzone tylko jedno konto z punktami. Nie ma możliwości przekazania punktów innej osobie,
  • po wykorzystaniu części punktów saldo zostanie zmniejszone, punkty za kolejne zamówienia będą naliczane aż do ponownego uzyskania salda maksymalnego.

 

Jak odbywa się wymiana punktów ?

  • Klient po zalogowaniu się w Panelu Klienta w zakładce “Moje konto” będzie miał informacje o przydzielonych punktach oraz przycisk do podejrzenia produktów, które może otrzymać za punkty,
  • Po kliknięciu w opcję “Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty” wyświetlona zostanie lista produktów dostępnych na wymianę,
  • Po wybraniu produktu, administrator będzie musiał zaakceptować wymianę punktów na produkty.

 

Sklep  zastrzega sobie prawo do zmiany warunków w programie lojalnościowym.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl